Z tego artykułu dowiesz się jakie są warstwy izolacyjne, ile ich potrzebujesz i jak je zamontować.
Opis
Wygłuszenie drzwi przednich, nadkoli i bagażnika w Fordzie Mustangu 2019
Ford Mustang to ikona motoryzacji, która łączy w sobie dynamiczne osiągi z charakterystycznym, sportowym stylem. Ten model, dostępny z różnymi silnikami, zapewnia emocjonujące doznania za kierownicą, a jednocześnie oferuje komfort i nowoczesne technologie, które doceni każdy kierowca. Wnętrze Mustanga jest zaprojektowane z myślą o wygodzie, oferując przestronne kabiny, wysokiej jakości materiały oraz systemy multimedialne, które sprawiają, że każda podróż staje się wyjątkowa.
Jakie materiały zastosowano do wyciszenia Forda Mustanga 2019?
Właściciel Forda Mustanga 2019 zdecydował się na wygłuszenie, aby poprawić komfort akustyczny wewnątrz auta. Zauważył, że hałasy z nadkoli oraz dźwięki drogowe mogą odciągać uwagę od przyjemności jazdy, zwłaszcza podczas korzystania z nowoczesnego systemu audio. Dlatego postanowił wyciszyć drzwi przednie, nadkola oraz bagażnik, aby stworzyć cichą atmosferę, która pozwoli na pełne delektowanie się doznaniami z jazdy.
Zastosowane materiały:
- StP Aero Gold 2,3 mm - wysokiej jakości mata butylowa, która skutecznie tłumi drgania i hałas, a do tego ma optymalną masę.
- StP Accent 6 mm -pianka o doskonałych właściwościach akustycznych, zapewniająca dodatkową izolację
- StP PLASMA - materiał izolacyjny 2w1 (pianka Aerocell i membrana uszczelniająca), który zwiększa efektywność wygłuszenia
- Bitmat B5s - laminat wykorzystywany do efektywnego tłumienia dźwięków w podłodze i bagażniku. Oferuje świetną izolację akustyczną oraz łatwość aplikacji
- Bitmat M10s - pianka poliuretanowa z efektem pamięci o strukturze otwartokomórkowej
- StP NOISE LIQUIDATOR - masa wyciszająca, która skutecznie eliminuje dźwięki i drgania dobiegające z nadkoli
Jak przebiegał proces wyciszenia Forda Mustanga 2019
Jaki efekt dało wygłuszenie Forda Mustanga 2019
Po wykonaniu wygłuszenia drzwi przednich, nadkoli i bagażnika w Fordzie Mustangu 2019, wyniki pomiarów hałasu przedstawiają duży progres w komforcie dźwiękowym. Średni spadek hałasu o 1,95 dB to wynik, który przekłada się na widoczną różnicę w odczuciach kierowcy i pasażerów, co sami zauważyli.
Podczas testów, przy prędkości 50 km/h poziom hałasu spadł z 65,1 dB do 63,4 dB, co stanowi wyraźne zmniejszenie hałasu zewnętrznego. Na prędkości 70 km/h, hałas obniżył się z 66,3 dB do 65,1 dB, co daje przyzwoity wynik. Przy prędkości 90 km/h poziom hałasu wyniósł 67,2 dB w wersji fabrycznej, a po wygłuszeniu zmniejszył się do 64,9 dB - to oznacza solidną poprawę. Na prędkości 120 km/h, hałas wynosił 69,8 dB przed wygłuszeniem, a po zastosowaniu materiałów izolacyjnych zredukowano go do 67,2 dB. Ten parametr był dla klienta najistotniejszy, dlatego osiągnięty przy tej prędkości rezultat bardzo go zadowala.
Dzięki temu, zmniejszone natężenie hałasu w kabinie nie tylko podnosi komfort jazdy, ale również umożliwia pełne delektowanie się dynamiką jazdy. Właściciele mogą teraz cieszyć się nie tylko sportowym charakterem swojego pojazdu, ale także ciszą, która pozwala na relaks podczas każdej podróży. Profesjonalne wykonanie oraz starannie dobrane materiały przyczyniają się do stworzenia wnętrza, w którym podróżowanie staje się czystą przyjemnością.
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?