Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-17:00.
Napisz wiadomość
Biuro, magazyn, sprzedaż detaliczna i hurtowa:
05-250 Łąki - Radzymin
ul. Weteranów 271
poniedziałek-piątek 9:00-17:00
Sklep detaliczny w Markach:
05-270 Marki
ul. Okólna 26a
poniedziałek-piątek 9:00-17:00; sobota: 10:00-15:00
Dane do przelewu:
PLN: 86 1020 1042 0000 8902 0352 4253 PKO BP
Kod BIC (SWIFT): BPKOPLPW
Dane rejestrowe firmy:
BITMAT sp. z o.o. (dawniej: Arkadiusz Grabowski)
ul. Weteranów 271
05-250 Łąki
NIP 125-176-22-39
REGON 527600120
Numer KRS 0001082662
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień:
Jak najszybciej i najsprawniej skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta?
Najlepszym wyborem będzie napisanie e-maila na adres info@bitmat.pl. W tym momencie 8 osób stale odpowiada na zapytania klientów.
Gdzie znajdę numer swojej przesyłki?
W mailu potwierdzającym nadanie przesyłki przez firmę kurierską i w naszym potwierdzeniu e-mailowym wysłania paczki o tytule "Zamówienie (nasz wewnętrzny numer) zostało wysiane". Jeżeli nie możesz odnaleźć tych wiadomość, sprawdź Folder Spam lub skontaktuj się z nami.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zamówienia złożone nawet do 17:45 w dni robocze zostają nadane tego samego dnia firmą Inpost (paczkomat/kurier). Firma kurierska GLS odbiera paczki o godzinie 15:00, DPO o gadzinie 16:45, a pozostałe firmy o godzinie 11:00. Każde zamówienie powinno dotrzeć w ciągu 24-48h po odbiorze paczki przez firmę kurierską z naszego magazynu. Wszystkie towary, które sprzedajemy, posiadamy fizycznie na magazynie i w 99% przypadków wysyłka następuje w dniu złożenia zamówienia w godzinach naszej pracy.
Gdzie znajdę numer do kuriera doręczającego moją przesyłkę?
Firma kurierska INPOST wysyła numer telefonu do kuriera na adres e-mail, który został podany w zamówieniu. Jest to e-mail z godzin porannych w dniu dostawy. Firma GLS wysyła numer telefonu do kuriera w wiadomości sms, także w dniu dostawy. Jeśli nie znalazłeś e-maila, sprawdź folder Spam. Warto wspomnieć, że firmy kurierskie lnpost i GLS udostępniają zmianę adresu dostawy, poprzez ich stronę lub w wiadomości email od Firmy kurierskiej.
Kurier przyjechał z paczką ale nie było mnie w domu, jak odebrać zamówienie?
Skontaktuj się z Firmą kurierską, która dostarczała Twoje zamówienie. Niektóre Firmy podejmują drugą próbę dostarczenia przesyłki, inne umożliwiają odbiór paczki z ich punktu. Jednak nieodebrane zamówienie wraca do nas, a my zwracamy środki na konto. Jeśli w dalszym ciągu towar jest potrzebny, trzeba złożyć zamówienie ponownie. Numer przesyłki znajdziesz w potwierdzeniu mailowym od nas o wysyłce lub w bezpośredniej wiadomości od firmy kurierskiej.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z którego był opłacany zakup. Często robimy zwrot środków, gdy przesyłka ze zwracanym towarem zostanie przyjęta przez nasz magazyn, więc tak naprawdę zwrot może nastąpić nawet z dnia na dzień.
W jaki sposób mogę zwrócić swoje zamówienie?
W ciągu 50 dni od otrzymania towaru należy wysłać maila na adres zwroty@bitmat.pl wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
Co zrobić, gdy otrzymam inny produkt niż zamówiłem?
Należy zgłosić zaistniałą sytuację na adres mailowy reklamacje@bitmat.pl, a my nadamy paczkę z prawidłowym towarem. Dodatkowo kurier, który dostarczy przesyłkę, jednocześnie odbierze błędny produkt.
Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mam zrobić w tej sytuacji?
Wysłać maila na adres reklamacje@bitmat.pl wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu, w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.
Jak zmienić rodzaje i ilości towarów w złożonym już zamówieniu?
Zamówienie najlepiej całkowicie anulować i złożyć nowe, poprawne zamówienie. W celu dokonanie anulacji zamówienie można skontaktować się telefonicznie pod numer 507 465 105 lub poprzez e-mail reklamacje@bitmat.pl.
Co zrobić, gdy otrzymałem niekompletne zamówienie?
Skontaktować się z nami poprzez adres mailowy reklamacje@bitmat.pl i zgłosić zaistniałą sytuację. Czasami drobne produkty (tj. zmywacz, klej czy wałki), zostają umieszczone głęboko w rolkach produktu, tak aby nie uszkodziły się podczas transportu. Jeśli jednak towar nie zostanie odnaleziony, po sprawdzeniu monitoringu, wysyłamy przesyłkę z brakującym towarem.
Czy wykonujecie Państwo usługę montażu?
Nie wykonujemy montażu, ale współpracujemy z firmami, które możemy polecić. Polecanych przez nas usługodawców znajdziesz: https://www.bitmat.pl/wyciszanie-samochodow-montaz.
Czy mogę zmienić dane na fakturze?
Po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany danych. Możemy jednak wystawić fakturę korygującą - w tym celu prosimy o kontakt na adres e-mail ksiegowosc@bitmat.pl
Jaką formę dostawy wybrać, by towar nie został pognieciony przy pakowaniu oraz w transporcie?
Najlepiej wybrać dostawę kurierem pod wskazany adres.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, to jak najbardziej. Należy do nas zadzwonić pod numer 507 465 105. Jesteśmy w stanie zmienić adres dostawy, tylko jeżeli zamówienie nie trafiło na magazyn.
Czy zamawiając kilka sztuk materiału, będzie on przycinany czy wysyłany w jednym, większym kawałku?
Zostanie wysłany w jednym odcinku, jeśli towar występuje w tak dużej rolce, a także wybrana firma kurierska przyjmuje tak duży gabaryt. Polecamy zapoznać się z naszym przewodnikiem po wymiarach: https://www.bitmat.pl/pianki-z-rolki-wymiary.
Czym można zamówić materiały w innych rozmiarach?
Niestety nie docinamy produktów na wymiar. Większość produktów jest oferowana w określonym rozmiarze lub cięta z rolek o standardowej szerokości 100 cm (maty butylowe z 50 cm rolki). Towar jest odcinany co każde 25 cm aby nie generować odpadu. Dodatkowo większość naszych materiałów można dociąć samemu za pomocą ostrego nożyka tapicerskiego, który dostępny jest w naszej ofercie.