​Maty akustyczne, izolacja akustyczna samochodów ­ BitMat.pl
Powrót do sklepu
Koszyk: (pusty)
Twój koszyk
Do kasy Wartość 0,00 zł

(zawiera podatek VAT)

BWM 5 2024

1,00 zł / szt. 1.00
ilość: szt.

towar niedostępny

Kod produktu: 774

Opis

Wygłuszenie nowego BMW 5 2024

Wyciszenie BMW 5 2024

BMW 5 z 2024 roku to nowa odsłona doskonale znanej serii 5, która łączy w sobie luksus z zaawansowaną technologią. Ten model jest znany z wyjątkowych osiągów i precyzyjnego prowadzenia, co czyni go idealnym wyborem dla tych, którzy cenią sobie komfort podróżowania. Wnętrze BMW 5 oferuje przestronną kabinę, wysokiej jakości materiały oraz nowoczesne systemy multimedialne, co podnosi standardy w segmencie premium. Klienci posiadający ten model często doceniają również jego oszczędne jednostki napędowe oraz elegancki, sportowy design, który przyciąga spojrzenia na każdej drodze.

Jakimi materiałami wygłuszono BMW 5 2024

Właściciel BMW 5 2024 postanowił wygłuszyć podłogę, maskę oraz podszybie, aby poprawić komfort w swojej luksusowej limuzynie. Jego celem było zminimalizowanie hałasu drogowym i dźwięków z zewnątrz, co pozwoliłoby mu w pełni skupić się na doznaniach z jazdy. Udoskonalenie akustyki wnętrza miało na celu stworzenie przyjemniejszego środowiska, które sprzyjałoby zarówno relaksowi, jak i intensywnym podróżom. Wybór materiałów był starannie przemyślany, a ich jakość miała zapewnić skuteczne tłumienie dźwięków oraz trwałość w różnych warunkach.

Zastosowane materiały: 

  • StP Profi 1,5 mm - Wysokiej jakości mata butylowa, znana ze swojej elastyczności i skuteczności w redukcji drgań.
  • Bitmat LT5 - Pianka trudnopalna, otwartokomórkowa, która skutecznie pochłania dźwięki, jednocześnie jest odporna na wodę i oleje.
  • Bitmat B5s - przeznaczona do efektywnego tłumienia dźwięków w podłodze i bagażniku, oferująca doskonałą izolację akustyczną oraz łatwość aplikacji. 
  • Bitmat K6s - samoprzylepna pianka o strukturze zamkniętokomórkowej doskonale tłumiąca średnie i wysokie tony
  • Bitmat M5s - pianka poliuretanowa z efektem pamięci o strukturze otwartokomórkowej
[product id="600, 430, 291, 288, 729" slider="true"]

Wyciszenie podłogi BMW 5 2024

Jak przebiegało wygłuszenie BMW 5 2024

Proces wygłuszenia BMW 5 rozpoczął się od dokładnego demontażu elementów wewnętrznych, co umożliwiło dostęp do podłogi, maski i podszybia. Na tym etapie kluczowe było oczyszczenie i odtłuszczenie wszystkich powierzchni, co zapewniło odpowiednią przyczepność stosowanych materiałów wygłuszających.

Pierwszym krokiem było nałożenie StP Profi 1,5 mm na podłogę, podszybie oraz maskę. Produkt jest znany ze swoich doskonałych właściwości tłumiących, dzięki podwyższonej gęstości. Poza efektem wyciszającym, poprawi również izolację termiczną samochodu. Kolejnym etapem było zastosowanie pod maskę trudnopalnej i odpornej na wysokie temperatury pianki Bitmat LT5, która wzmacnia izolację akustyczną i pochłania nieprzyjemne dźwięki. W kolejnym kroku wyklejono całą podłogę laminatem Bitmat B5s, który ma za zadanie blokować dochodzące dźwięki i radzi sobie z tym zadaniem fantastycznie. Tunel w kabinie oklejono pianką Memory Foam Bitmat M5s. Następnie na podszybiu zastosowano piankę odporną na wilgoć Bitmat K6s, która świetnie izoluje hałas. W ostatnim kroku starannie założono wcześniej zdemontowane elementy. Cały proces wymagał precyzji i zaangażowania, co pozwoliło na uzyskanie optymalnych efektów. 

Wyciszenie maski BMW 5 2024 

Efekty wygłuszenia BMW 5 2024

Po przeprowadzeniu wygłuszenia podłogi, maski i podszybia w BMW 5 2024, wyniki pomiarów hałasu wykazały znaczną poprawę komfortu akustycznego. Średni spadek hałasu o 1,70 dB to wartość, która w praktyce przekłada się na znacznie przyjemniejsze doznania z podróży.

Podczas testów, przy prędkości 50 km/h poziom hałasu spadł z 56,4 dB do 55,0 dB, co daje zauważalną różnicę, która czyni jazdę bardziej relaksującą. Na prędkości 70 km/h, hałas obniżył się z 58,9 dB do 56,5 dB, co również wprowadza poprawę w odczuciach kierowcy i pasażerów. Przy wyższych prędkościach, co było najistotniejsze dla Klienta - przy 90 km/h poziom hałasu wyniósł 63,2 dB w wersji fabrycznej, a po wygłuszeniu zmniejszył się do 62,0 dB, co stanowi dodatkową korzyść dla komfortu jazdy. Na prędkości 120 km/h, hałas wynosił 66,1 dB przed wygłuszeniem, a po zastosowaniu materiałów izolacyjnych zredukowano go do 65,0 dB.

Pomiary hałasu BMW 5 2024

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium