Z tego artykułu dowiesz się jakie są warstwy izolacyjne, ile ich potrzebujesz i jak je zamontować.
Opis
Wygłuszenie podłogi, drzwi, maski i nadkoli BMW X5 F15
BMW X5 F15 to pierwszy i największy model niemieckiej marki, który określany jest jako typ auta SAV (Sport Activity Vehicle). To zdecydowanie luksusowy crossover z segmentu premium uważany za duży rynkowy sukces marki. By podnieść wartość samochodu, a także komfort podróży, skorzystano z usługi wyciszenia najbardziej newralgicznych elementów.
Wygłuszenie BMW X5 F15 - materiały
W tym samochodzie została wygłuszona podłoga, drzwi, maska oraz nadkola. Do wygłuszenia podłogi użyto jako pierwszej warstwy maty butylowej StP Profi o grubości 2,5 mm, jak drugiej warstwy samoprzylepnej pianki poliuretanowej StP Blackton, a na trzecią warstwę wykorzystano matę butylową StP Gold. Do wygłuszenia drzwi zastosowano połączenie maty butylowej StP Profi o grubości 2,5 mm z pianką poliuretanową Bitmat M5s z efektem pamięci. Maska samochodu została wyciszona przy pomocy maty butylowej StP Profi o grubości 2,5 mm oraz wykończona pianką poliuretanową Bitmat LT. Wygłuszenie nadkoli dokonano za pomocą maty butylowej StP Profi o grubości 3,5 mm, a następnie pokryto ją płynną izolacją akustyczną Noise Liquidator. Cały proces wygłuszania samochodu został przeprowadzony przez specjalistów, którzy poprzez swoją wiedzę i doświadczenie, dobrali produkty tak, by otrzymać, jak najlepszy efekt izolacji akustycznej.
Efekty wygłuszenia BMW X5 F15
Poprzez wyciszenie kluczowych elementów pojazdów izolacja akustyczna poprawiła się, a razem z tym przyjemność z jazdy. Poza samym wygłuszeniem poprawie uległ także dźwięk z fabrycznego systemu głośnikowego.
Orientacyjna cena materiałów użytych do wygłuszenia tego samochodu wynosi: 2400 PLN
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?