Z tego artykułu dowiesz się, kiedy wygłuszenie może być nieskuteczne oraz co w takim wypadku sprawdzić i jakich błędów unikać.

Szybki kontakt: 507 465 105 info@bitmat.pl
Infiniti Q50, czyli luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium) produkowany od 2013 roku, który koncentrował się przede wszystkim na luksusie i technologii. To zdecydowanie samochód, który wyróżnia się na drogach, a do tego podkreślający nietuzinkowy gust właściciela.
Do wygłuszenia drzwi użyto super lekką matę butylową StP Aero o grubości 2,3 mm. Dzięki użyciu maty Aero przyrost wagi został zminimalizowany. Domknięciem, a co za tym idzie, osiągnięciem jak najlepszej izolacji akustycznej jest zastosowanie drugiej warstwy. W tym przypadku jako drugą warstwę zastosowano na plastikowe boczki drzwi, wyciszającą piankę poliuretanową Bitmat M5s z efektem pamięci o grubości 5 mm. Uzupełnieniem przy wyciszaniu drzwi może być zastosowanie sznura gumowego StP Sealing Cord, który jest produktem akustycznym wspomagającym wyciszenie uszczelek.
Bardzo dobre wygłuszenie drzwi to spokojna podróż, brak hałasów i szumów przedostających się przez tę część samochodu. Bonusem tej modyfikacji jest odczuwalna poprawa dźwięków z systemu car-audio. Jednak warto pamiętać, że wygłuszenie drzwi to tylko część całego procesu i warto w przyszłości pomyśleć o wyciszeniu innych elementów samochodu (podłogi, maski, nadkoli, bagażnika czy dachu).
Orientacyjna cena materiałów użytych do wygłuszenia tego samochodu wynosi: 600 PLN
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?