Z tego artykułu dowiesz się, kiedy wygłuszenie może być nieskuteczne oraz co w takim wypadku sprawdzić i jakich błędów unikać.

Szybki kontakt: 507 465 105 info@bitmat.pl
Hyundai i30 III został zaprezentowany po raz pierwszy w 2016 roku, a wprowadzony do sprzedaży rok później. Przez swój stylowy wygląd, przestronne wnętrze, niską awaryjność i małe spalanie trafia w gusta wielu kierowców. Dodatkowo bardzo dobrze sprawdza się zarówno w mieście, jak i na trasie.
Wygłuszenie maski to bardzo prosta modyfikacja, która nie wymaga zbyt wiele nakładu pracy ani czasu, a dzięki niej zmniejszy się poziom hałasu i przyspieszy osiągnięcie optymalnej temperatury pracy silnika. Dodatkowo wyciszenie maski (komory silnika) przełoży się na zmniejszenie hałasu wewnątrz kabiny, co wpłynie na poprawę dźwięku radia, a także jakości rozmów z pasażerem (nie będzie trzeba się przekrzykiwać). Warto zaznaczyć, że wygłuszenie komory silnika to jeden z etapów wyciszania całego samochodu. Produkty, które zostały użyte do wygłuszenia maski w tym konkretnym samochodzie to wysokiej jakości mata butylowa StP Gold o grubości 2,3 mm w połączeniu z trudnopalną pianką poliuretanową Bitmat LT10 o grubości 10 mm.
Jak zostało wspomniane powyżej maska samochodu to tylko jeden z elementów, które można i warto wygłuszyć w samochodzie. Procesowi wygłuszenia poddajemy podłogę, dach, drzwi, bagażnik, nadkola, a także grodzie czy słupki. Całościowe wyciszenie auta to zwiększenie komfortu podróżowania, a także zwiększenie bezpieczeństwa na drodze (długotrwałe przebywanie w hałasie powoduje u kierowcy zmęczenie i rozdrażnienie).
Orientacyjna cena materiałów użytych do wygłuszenia tego samochodu wynosi: 400 PLN
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?