Z tego artykułu dowiesz się, kiedy wygłuszenie może być nieskuteczne oraz co w takim wypadku sprawdzić i jakich błędów unikać.

Szybki kontakt: 507 465 105 info@bitmat.pl
Subaru BRZ to sportowy samochód osobowy, który został zaprojektowany we współpracy między Subaru i Toyota. Jest to kompaktowe coupé o charakterystycznym wyglądzie i dynamicznym prowadzeniu. BRZ ma agresywny, sportowy wygląd, z niskim profilem i muskularnymi nadkolami. Charakterystyczne cechy to nisko osadzona linia dachu, krótka maska oraz duża atrapa chłodnicy. Projektowanie opiera się na zwięzłych proporcjach i aerodynamicznym kształcie, co podkreśla sportowy charakter samochodu.
Do wygłuszenia elementów tego samochodu montażyści w warsztacie postawili na połączenie dwóch rodzajów materiałów - maty butylowej z pianką kauczukową. Połączenie tych materiałów zapewniło maksymalny efekt wytłumienia hałasu. Do wygłuszenia blaszanej części drzwi zastosowano matę butylową StP Aero o grubości 2,3 mm, którą najpierw wypełniono otwory technologiczne, a następnie całość. Plastikowy boczek drzwi otrzymał warstwę z samoprzylepnej pianki kauczukowej Bitmat K9s o grubości 9 mm. Wygłuszenie dachu i podłogi to połączenie tych samych elementów, czyli maty butylowej StP Aero z Bitmat K9s. Metalowa część nadkoli została wygłuszona matą butylową StP Aero, a plastikowe nadkola pianką kauczukową Bitmat K9s.
Wygłuszenie drzwi, dachu, podłogi i nadkoli zmniejszyło ilość dźwięków zewnętrznych przenikających do wnętrza samochodu, co doprowadziło do spokojniejszej i bardziej komfortowej podróży dla pasażerów, a także kierowcy. Eliminacja niepożądanych hałasów wpłynęła także na poprawę jakości dźwięku płynącego ze wbudowanego systemu grającego w samochodzie.
Orientacyjna cena materiałów użytych do wygłuszenia tego samochodu wynosi: 2250 PLN
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?