Z tego artykułu dowiesz się, kiedy wygłuszenie może być nieskuteczne oraz co w takim wypadku sprawdzić i jakich błędów unikać.

Szybki kontakt: 507 465 105 info@bitmat.pl
Hyundai i10 został wprowadzony na rynek w 2008 roku i zdecydowanie rozgościł się na miejskich drogach. Ten niewielki samochód z segmentu A ma całkiem ciekawe wnętrze - wystarczająca ilość miejsca na nogi i nad głowami pasażerów, bardzo dobra widoczność kierowcy i nawet jak na mały samochód, posiada całkiem pojemny bagażnik.
Ściana grodziowa pomiędzy maską a wnętrzem samochodu została wygłuszona poprzez zastosowanie dwóch różnych warstw materiałów wygłuszających. Pierwszą warstwą, która została nałożona bezpośrednio na blachę, jest mata butylowa StP Gold o grubości 2,3 mm. Jako drugą warstwę zastosowano piankę ze spienionego poliuretanu z efektem pamięci StP Blackton o grubości 4 mm.
W tym konkretnym samochodzie najwięcej hałasu przedostawało się od maski do środka kabiny, dlatego właściciel pojazdu zdecydował się na wygłuszenie przedniej ściany grodziowej. Dzięki tej modyfikacji pozbyto się dźwięków i wibracji powodujących hałas generowanych przez pracę silnika.
Orientacyjna cena materiałów użytych do wygłuszenia tego samochodu wynosi: 300 PLN
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?