Z tego artykułu dowiesz się jakie są warstwy izolacyjne, ile ich potrzebujesz i jak je zamontować.
![Co należy wiedzieć przed przystąpieniem do izolacji kampera?](/userdata/public/news/images/54.jpg)
Szybki kontakt: 507 465 105 info@bitmat.pl
Toyota CHR 2024 to nowoczesny crossover, który wyróżnia się dynamicznym designem oraz innowacyjnymi technologiami. Model ten łączy sportową stylistykę z funkcjonalnością, oferując przestronne wnętrze i nowoczesne systemy multimedialne. Toyota CHR jest dostępna z różnymi jednostkami napędowymi, w tym oszczędnymi silnikami hybrydowymi, co sprawia, że jest to idealny wybór dla osób poszukujących zarówno wydajności, jak i przyjemności z jazdy. Wnętrze pojazdu zostało zaprojektowane z myślą o komforcie kierowcy i pasażerów, oferując bogate wyposażenie oraz zaawansowane funkcje bezpieczeństwa. Zdarza się, że fabryczne wygłuszenie auta nie spełnia oczekiwań Klientów, dlatego wielu z nich decyduje się na dodatkowe wyciszenie zupełnie nowego samochodu.
Właściciele Toyoty często zwracają uwagę na hałas wewnątrz pojazdu, który może być irytujący podczas jazdy. W miarę użytkowania nowego pojazdu, klienci zauważyli, że hałas generowany przez nadkola, drzwi oraz inne elementy konstrukcyjne negatywnie wpływa na komfort podróży. Z tego powodu zdecydowali się na kompleksowe wygłuszenie całego auta. Wygłuszenie obejmowało wszystkie kluczowe obszary, w tym drzwi, nadkola, podłogę, bagażnik, tylną klapę, dach, słupki, maskę, podszybie oraz uszczelki. Celem tych działań było zapewnienie znacznie lepszej izolacji akustycznej, co ma kolosalne znaczenie dla komfortu podróży. Klientom zależało na stworzeniu spokojniejszego środowiska w kabinie, co podkreśla znaczenie wysokiej jakości wyciszenia w nowoczesnych samochodach, a nasz Partner, oferujący montaż wygłuszenia, zrealizował ich zlecenie.
Zastosowane materiały
Do kompleksowego wygłuszenia Toyoty CHR użyto następujących materiałów:
Proces wygłuszenia Toyota CHR 2024 rozpoczął się od dokładnego demontażu elementów wnętrza, w tym boczków drzwi, podłogi, bagażnika, podsufitki oraz plastików tylnej klapy. Wszystkie powierzchnie zostały starannie oczyszczone i odtłuszczone, aby mieć pewność, że materiały wygłuszające będą dobrze przylegać do powierzchni. Na początek zastosowano STP AERO GOLD 2,3 mm, znany z dobrego stosunku efektywności do masy. Materiał położono w bagażniku, na dachu, w nadkolach, drzwiach, na podszybiu oraz plastikowych elementach klapy bagażnika. Podszybie i dach wyklejono pianką Bitmat K6s. Piankę K3s przyklejono dodatkowo na parciane i plastikowe nadkola. Do wygłuszenia bagażnika użyto na wierzch laminatu wygłuszającego Bitmat B5s. Do wygłuszenia dźwięków wydobywających się spod maski wykorzystano piankę Bitmat LT5. Nadkola metalowe pokryte od zewnątrz masą wytłumiającą STP NOISE LIQUIDATOR. W otworach drzwi umieszczono materiał STP ACCENT 6 mm, a całość pokryto pianką z pamięcią Bitmat M10s, której cieńszą wersję - Bitmat M5s wykorzystano również to wyciszenia klapy bagażnika. Ostatnim etapem było użycie sznura usztywniający uszczelki STP Sealing Cord 6 mm.
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?