Volkswagen Passat B8 Alltrack 2021 to samochód, który łączy w sobie elegancki design, przestronność oraz funkcjonalność, czyniąc go idealnym wyborem dla osób poszukujących komfortowego i wszechstronnego pojazdu. Z napędem na wszystkie koła oraz solidnym zawieszeniem, Passat Alltrack doskonale radzi sobie w trudnych warunkach, a jego stylowa sylwetka przyciąga wzrok. Dzięki innowacyjnym technologiom oraz wyspecjalizowanym materiałom, Passat B8 zapewnia wysoką jakość jazdy, która może być jeszcze lepsza poprzez zastosowanie profesjonalnego wygłuszenia, szczególnie istotnego w tej wersji Passata.
Jakie materiały wykorzystano do wyciszenia VW Passat B8 Alltrack 2021
Klient, który postanowił wygłuszyć swojego Volkswagena Passata B8 Alltrack 2021, regularnie korzysta z auta do weekendowych wyjazdów na narty. Często przemierza górskie trasy, a hałas z zewnątrz staje się szczególnie irytujący podczas długich podróży. Chciał stworzyć w swoim pojeździe przytulne wnętrze, w którym mógłby w pełni cieszyć się zarówno rozmowami z pasażerami, jak i ulubioną muzyką, a także spokojem, który jest tak ważny podczas relaksujących chwil w drodze na stoki. Decyzja o kompleksowym wygłuszeniu obejmującym wszystkie kluczowe obszary, takie jak drzwi, nadkola, bagażnik, podłoga, dach, a także uszczelki, była naturalnym krokiem w kierunku poprawy komfortu akustycznego w jego samochodzie. Dzięki temu rozwiązaniu podróż na narty stała się nie tylko bardziej komfortowa, ale również znacznie przyjemniejsza.
Jak wyglądał proces kompleksowego wygłuszenia VW Passata B8 Alltrack 2021
Proces wygłuszenia samochodu VW Passat B8 Alltrack 2021 rozpoczęto od całkowitego demontażu wnętrza pojazdu, co umożliwiło dostęp do wszystkich powierzchni wymagających izolacji akustycznej. Następnie powierzchnie zostały starannie odtłuszczone przy użyciu profesjonalnych środków, co zapewniło optymalne przyleganie materiałów wygłuszających. Kolejnym etapem było oklejanie kluczowych obszarów pojazdu materiałem StP Aero Gold o grubości 2,3 mm. Materiał ten został zastosowany na powierzchniach podłogi, dachu, tylnej klapy, drzwi, nadkoli, słupków, maski, podszybia oraz bagażnika. Zadaniem StP Aero Gold 2,3 mm było skuteczne zredukowanie drgań i hałasu konstrukcyjnego. Dla nadkoli metalowych zastosowano dodatkowo środek StP NOISE LIQUIDATOR, który zapewnił jeszcze lepsze tłumienie wibracji. Nadkola wykonane z materiału parcianego zostały oklejone pianką zamkniętokomórkową Bitmat K6s, która skutecznie wytłumia hałasy generowane przez ruch kół. Dla uzyskania dodatkowej izolacji, wewnętrzna strona bagażnika oraz nadkola zostały pokryte piankami Bitmat K6s i Bitmat M10s, co pozwoliło na dalsze zminimalizowanie hałasu pochodzącego z otoczenia pojazdu. Na dachu zamontowano matę Bitmat M10s, która ma doskonałe właściwości pochłaniania dźwięków, co dodatkowo poprawia izolację akustyczną wnętrza. Maska silnika została wyciszona przy użyciu niepalnej pianki Bitmat LT5, zapewniając bezpieczeństwo oraz efektywne tłumienie hałasu pochodzącego z pracy jednostki napędowej. Cała podłoga pojazdu została wyklejona matą Bitmat K6s, która izoluje dźwięki i minimalizuje hałas dostający się do wnętrza kabiny od podwozia. W celu jeszcze lepszej izolacji podszybie zostało pokryte pianką Bitmat K3s, co wpłynęło na dalsze zredukowanie przenikania dźwięków z zewnątrz. Dla zapewnienia dodatkowej szczelności, uszczelki drzwi i inne elementy uszczelniające zostały usztywnione za pomocą gumowego sznura StP Sealing Cord. Proces zakończono ponownym montażem wszystkich zdemontowanych wcześniej elementów, dbając o to, aby wnętrze pojazdu wyglądało jak przed rozpoczęciem prac.
Co osiągnięto dzięki wygłuszeniu VW Passata B8 Alltrack 2021
Dzięki tak precyzyjnemu wygłuszeniu VW Passat B8 Alltrack 2021 uzyskano znaczącą poprawę komfortu akustycznego wewnątrz auta. Jak pokazuje załączona infografika, poziom hałasu przy prędkości 50 km/h zmniejszył się z 62,0 dB do 57,1 dB, co oznacza rekordową redukcję aż o 4,9 dB. Przy prędkości 70 km/h hałas obniżył się z 63,2 dB do 59,1 dB, co daje poprawę o 4,1 dB. W przypadku prędkości 90 km/h poziom hałasu został zredukowany z 67,0 dB do 63,3 dB, co stanowi spadek o 3,7 dB. Dla prędkości 120 km/h hałas zmniejszył się z 68,2 dB do 65,4 dB, co oznacza redukcję o 2,8 dB.
Średnia redukcja poziomu hałasu wynosi 3,87 dB, co jest rewelacyjnym wynikiem. Dzięki skutecznemu wygłuszeniu wnętrze VW Passat B8 Alltrack 2021 stało się wyraźnie cichsze, co zwiększa komfort zarówno podczas jazdy miejskiej, jak i na trasach szybkiego ruchu, umożliwiając spokojniejsze i bardziej relaksujące podróże. Wyciszenie ma szczególne znaczenie w kontekście wyjazdów na narty, gdzie podróż w trudnych warunkach zimowych wymaga maksymalnego komfortu oraz redukcji hałasu, co pozwala w pełni cieszyć się każdą wyprawą
Chcesz dowiedzieć się więcej o wygłuszaniu samochodu?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.